Thailand - Laos - Cambodja - Vietnam - China - Hong Kong - China - Japan - Zuid-Korea - China - Mongolië - China - Nepal - Indië - Singapore - Australië - Thailand - Maleisië - Singapore

donderdag 14 februari 2008

De Schat van Ankor


Ik herinner mij nog heel goed aan de arm van welk beeld Filiberke trok om "de Schat van Angkor"te vinden. De schat zelf is natuurlijk al lang met de Vliegende Bol terug naar Belgie gevlogen. We wilden toch eens kijken waar de Jommekes die schat gevonden hebben. We trokken aan de arm, maar tevergeefs. Er gebeurde juist niets. Kan iemand, die deze bestseller in huis heeft, eens checken of het effectief 1 van de beelden op deze foto is? En zoja, welk van deze beelden?



De dag erna stonden we om 4u30 op om naar de zonsopgang te gaan kijken boven de tempels van Ankor Wat. Het was immers bijna Valentijn. De zonsopgang was ronduit PRACHTIG!


We waren echter niet de enigen met dit romantische ideetje ...
Tot slot willen we jullie deze plaatselijke band niet onthouden:

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb weer al eens genoten van de prachtige foto's en de amusante commentaar!
Paps.

Anoniem zei

Marijke en Klaas,
Regelmatig kijk ik naar jullie mooie foto's en lach vaak mee met de leuke commentaar. Bedankt om ons op deze manier mee te laten reizen! Veel plezier en geniet maar in plaats van ons allemaal!
Groetjes van... Kathelijne van Patrick van Jan en Kris!!!

Anoniem zei

Toen Filiberke en co naar Angkor trokken om de plaatselijke tempels te gaan plunderen was de vliegende bol stuk. De reis werd dan maar gemaakt in de vliegende ton... Al een geluk dat het goed weer was.
Ik weet wel niet meer welk beeld je de hand had moeten schudden.

Anoniem zei

Dag Marijke & Klaas

Ik eigen mij het recht toe om in naam van okan te spreken en in die hoedanigheid wil ik dan ook graag zeggen dat we vanaf nu meer van ons gaan laten horen! Ik mail nog wel eens uitgebreider maar hier alvast enige nieuwtjes:
- er is (denk ik toch) momenteel NIEMAND zwanger bij okan!
- Jo V nog steeds @ work bij ons + nog 2 nieuwe dames
- Binnenkort is ons fameus dossier helemaal Smartschool-proof met dank aan Dirk D.
- nog naar heel wat leuke bijeenkomsten geweest. Daarom ga ik volgende week brossen!

Bon, ik kom nog wel eens terug als ik weer volzinnen kan schrijven.

(PS: leuke site!)
Groeten en nog veel plezier!

Uw directeur

ThomasDW zei

Nice muzika, zou iets zijn voor de Nekvins he Klazorex!

Super leuke weblog die jullie bijhouden, vooral met die side-dingen van foutste toerist en die data wanneer waar enzo.

Veel plezier!