Thailand - Laos - Cambodja - Vietnam - China - Hong Kong - China - Japan - Zuid-Korea - China - Mongolië - China - Nepal - Indië - Singapore - Australië - Thailand - Maleisië - Singapore

woensdag 2 april 2008

Arme ogen ...

Ons allereerste bericht was "Buddha's in alle vormen en maten". Toen waren we amper 2 weken in Buddha-gebied. Na 12 Buddha-weken blijven de vormen en maten zich opstapelen. Deze 4 Buddha's zijn zeker nog de moeite om aan het vorige lijstje toe te voegen.

De Buddha met de lange arm.
De Buddha met Nazi-sympathieen.
De Buddha met kinderarmen uit de ogen.
De Buddha met de Herman de Croo-look.
... nu hebben we wel even genoeg van al die Buddha's. Daarom gaan we morgen naar: Disneyland Hong Kong!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien een kleine vergetelheid maar de buddha met de langste arm staat ook nog eens op nemo. Je bent de weg van Disneyland Hong Kong op het spoor.

Karen zei

He Marijke en Klaas,
Nu het paasvakantie is en ik na een weekje stappen op Tenerife weer een beetje tijd heb, kon ik heel jullie blog eens lezen! Enorm grappig, heb me een kriek gelachen! En natuurlijk ben ik, zoals altijd als ik avonturen van 'padvindertjes' lees, kei jaloers :-) en wil ik ook meteen opnieuw vertrekken! Maar het zal nog een semester wachten zijn! Het klinkt fantastisch wat jullie daar meemaken! Nog veel plezier en veel boeddha's in verschillende vormen en maten!
Groetjes,

Karen